FANDOM

Sora (Anti Form) KHII.png

Anti Form (アンチフォーム Anchi Fōmu?) – jedna z Drive Form Sory, która pojawia się w Kingdom Hearts II i Kingdom Hearts II Final Mix. Wykorzystuje ona członków party oraz zużywa wszystkie Drive Bars Sory. Reprezentuje ona ciemność, którą Sora wciąż ma w swoim sercu, uzyskuje się ją wraz z nowym strojem w Mysterious Tower.

Charakterystyka Edytuj

W przeciwieństwie do pozostałych Drive Form, Anti Sora NIE może być celowo aktywowana. Zamiast tego będzie losowo aktywowana gdy Sora użyje Valor, Wisdom, Limit lub Master Form na podstawie ukrytego licznika „Anti Point”. Jego wartość jest zwiększana o 1 kiedy użyjemy Valor, Wisdom, Master lub Limit Form jest aktywowana, jednak liczba punktów jest zmniejszana o 10 kiedy użyjemy Final Form. Anti Form istnieje jako skutek nadużywania Drive Form, ma to znaczyć „silna, ale uciążliwa”.

Wygląd Edytuj

Anti Form bardzo przypomina Anti Sora Heartless z Kingdom Hearts, Namura to potwierdziła w rozmowie z Fimitsu, że zdolność Sory, aby wprowadzić tą formę jest ze względu na jego zmiany w ciemności w sercu.

Choć Anti Sora ma więcej dzikich zachowań np. chodzi na czworaka oraz zamiast Keyblade'a, używa pazurów na dłoniach. Z wyglądu zewnętrznego skóra i włosy Sory są czarne, oczy stają żółte, jak u Heartless'ów, a ubrania są czarne z akcentami granatowego i szarego. Ponadto nieustannie emituje ciemność z jego rąk i pleców w postaci mglistych, czarnych i fioletowych smug. Jego dziki wygląd oraz sposób ataku, w dużej mierze przypomina Neoshadow w wysokości oraz sposobu używania pazurów w przeciwieństwie do pięści czy Keyblade'a. Wszystkie niebieskie akcenty widać wyraźnie na ich ciałach, jak Sora ma granatowe akcenty na ubraniu, to Naeshadow ma w takim kolorze żyły na swoim ciele.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki