Final Form
Final Form
ファイナルフォー�
Debiut w grze Kingdom Hearts II
Jak zdobyć: Final aktywuje się w losowej walce, po walce z Roxasem w TWTNW, najlepiej posiadać w ekwipunku Two Become One (otrzymujemy go po walce z Roxasem).
Pochłaniane paski Drive 5
Zgobywanie doświadczenia Każdy zabity Nobody to jeden punkt
Umiejętność Szybowanie
Z drużyny ochodzi Obaj partnerzy

Final Form (jap.ファイナルフォー� , Finałowa Forma) to drive otrzymany w losowej walce po scence z Roxasem w Świecie, Którego Nigdy Nie Było. By go otrzymać najlepiej mieć w ekwipunku keyblade "Two Become One", który otrzymujemy po walce z Roxasem. Łączy w sobie zalety wszystkich innych form - szybkość i wysokie skoki Valor Form, poruszanie się Wisdom Form, telekinezę Master Form i długie combosy Anti Form. Podczas przemiany w tego drive'a z drużyny odchodzą obaj partnerzy.

LevelowanieEdytuj

By zwiększyc poziom Final Form, trzeba zabijać Nobodies - każdy pokonany przeciwnik to jeden punkt doliczany do doświadczenia. Najlepiej nabijać Nobodies oczywiście w TWTNW. Jeśli jednak nie chcesz ich tam zabijać, jesteś za słaby lub masz inny powód, dobrym rozwiązaniem jest także wieża Yen Sida w Twilight Town.

Opis w lustrzeEdytuj

Lustro w wiezy Yen Sida tak określa Final Form - "An image of the Keyblade unleashing it's ultimate power flows into your mind."

ZnaczenieEdytuj

Final Form reprezentuje siłę Sory jako Mistrza Keyblade'a. Oznacza także połączenie Sory ze swym Nobody, Roxasem. Drive ten ukazuję maksymalną siłe Keyblade'a oraz jego światło, co można poznać po anielskim blasku i oślepiającym świetle, które emanuje z Sory.

WyglądEdytuj

Final Form zmienia kolor ubrań Sory na biały, z srebrnymi i czarnymi elementami. Możliwe, że czarna Anti=Forma reprezentuje Heartlessa, a srebrno-biała Finałowa Forma Nobodies - Sora otrzymuje ją po połączeniu ze swym Nobody. W tej formie Sora może używać dwóch keyblade'ów, kontrolowanych za pomocą telekinezy. Kiedy Sora stoi bez ruchu, keyblade'y na jego plecach przypominają trochę anielskie skrzydła. Plusem jest to, że klucze atakują same przy zbliżeniu do przeciwnika. Sora w tej formie lekko faluje, tak jakby było owiewany przez wiatr.

  • Halloween Town - Maska Sory zmienia się w złotą koronę.
  • Christmas Town - Runa podobna do litery N pojawia się na czapce Sory, a na plecach jego kurtki pojawiają się skrzydła.
  • Timeless River - Ikonka Sory jest jaśniejsza.
  • Space Paranoids - Linie Sory zmieniają kolor na srebrny.