FANDOM

Kingdom Hearts Birty by Sleep gra stworzona na konsole PSP (Playstation Portable). Jednak gra została przeniesiona na PS3 i powstało Kingdom Hearts 2.5 remix z Kingdom Hearts II Final Mix i Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ta część jest 10 lat przez wydarzeniami z pierwszej części.

Fabuła Edytuj

Pewnego razu byłi sobie: Terra, Ventus (w skrócie Ven) i Aqua ,których łączyła wielka przyjaźń. Wszyscy są uczniami Mistrza Eraquesa. Aqua i Terra startują w egzaminie na Keyblade Mastera. Aqua wygrywa a Master Xehnort brat Eraquesa dostrzega w nim coś co może przydać mu się w jego mrocznym planie. Razem ze swoim uczniem Vanitasem, który powstał z ciemności serca Ventusa podążają za bohaterami. Jednak trójka cały czas się poszukuje, wierzą w magię przyjaźni. Następuję wielka bitwa ,w której cała trójka kończy marnie:

Terra - Xehnort opuszcza swoje ciało i wstępuje w ciało Terry tworząc Terranorta. Wola Terry ląduje do Lingering Will jego pancerza. Terra zabija się gdy jego serce w czasie walki z Aquą próbuje resztami woli uratować przyjaciółkę. Ląduję do Realm of Darkness ale Aqua go ratuję.

Ventus - Vanitas ,który chce stworzyć z Ventusem legendarny x-blade łączy się z Ventusem. Jednak Ventus pokonuję Vanitasa przez co jego serce jest wyczyszczone. Aqua przenosi go do Castle Oblivion gdzie ma się przebudzić.

Aqua - Po walce z Vanitasem ,który zawładnął ciało Ventusa odsyła Ventus do Castle Oblivion. Sama idzie walczyć z Terranortem po czym ratuję go z Realm of Darkness. Sama tam ląduję i przebywa tam aż znajduję Ansema The Wise ,który też tam utknął. Okazuję się ,że gdy go znalazła skończyło się Kingdom Hearts II.

SECRET EPISODE Edytuj

Historia opowiada o Aqua ,która przemierza Realm of Darkness. Możemy ją sterować oraz walczymy z bossem Heartlessem. Potem dociera do Ansema The Wisa i rozmawia z nim. Zauważa tam ona Castle of Dreams ,ponieważ światy są pochłaniane przez ciemność (w KH znikały gwiazdy) i czekają na ratunek ze strony Sory.

Rozgrywka Edytuj

Ta odsłona jest bardziej RPG ,ponieważ mamy unikalne menu ataków. Każdy atak ma inny czas inną siłę. Można je kupić u Moogla u którego już nie ma syntezy. Syntezować jakby możemy mieszając komendy walk i dodając do nich kryształy.

Światy Edytuj

[The Lands of Depature]

Enchanted Dominion

Dwarf Woodlans

Castle of Dreams

Mysterious Tower

Radiant Garden

Deep Space

Olympius Coloseum

Disney Town

Neverland

Keyblade Graveyard

Mirage Arena.

Sekretni bossowie Edytuj

Sekretnymi bossami jest Vanitas oraz Young Xehnort.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki