FANDOM

Kingdom Hearts Final Mix – ekskluzywne wydanie gry Kingdom Hearts dla Japonii, które charakteryzuje angielski dubbing z japońskimi napisami oraz dodatkowa zawartość. Zostało wydane 26 grudnia 2002.

Grę wypuszczono ponownie jako Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX 14 marca 2013. W tej formie po raz pierwszy opuściła granice Japonii.

Różnice Edytuj

Wind (Art)

Rysunek Sory na ekranie startowym

Kingdom Hearts Final Mix wprowadza zmiany do oryginału, takie jak zmiana barw i nowe rodzaje Heartlessów, nowe bronie, nowe zdolności, nowe przerywniki filmowe, nowe misje Gummi Ship, nowe raporty Ansema i nowy ukryty film.

Ekran startowy przedstawia inną grafikę z Sorą w kapturze i fladze w ręku. Opcja „Special Movie” poniżej „Load Game” dotyczy zwiastuna Final Fantasy X-2.

Dostępnych są trzy poziomy trudności, począwszy od „Final Mix: Beginner”. Ten tryb wręcza na starcie Ribbon, EXP Necklace, Power Up x8, Defense Up x8 i AP Up x4. Drugi poziom to „Final Mix”, analogiczny do Standardu z oryginału, choć Gummi Ship zadaje tu podwójne obrażenia, a Sora mniejsze o jedną trzecią. Ostatni tryb: „Final Mix: Proud” to większe wyzwanie niż Expert z podstawy. Atak Gummi Shipu zmniejszono do połowy, a obrażenia bohatera czterokrotnie. Po ukończeniu gry, wyświetla się „Battle Report” z różnymi statystykami przejścia.

Usprawnienia to m.in. opcja Event Skip do pomijania obejrzanych wstawek filmowych. Poza tym, Sora staje się przezroczysty, gdy jest zbyt blisko kamery. Gracz może również sterować kamerą dowolnie, a nie tylko triggerami na boki. Naprawiono błąd związany z czerwoną Trinity w Oogie’s Manor.