FANDOM

SSIC.png

Słodko-Słony Lód

Słodko-Słone Lody (ang. Sea-Salt Ice Cream) to rodzaj lodów, które można kupić w Twilight Town lub Radiant Garden. Pierwszy raz pojawiły się w Kingdom Hearts II. Lody są zarówno słodkie, jak i słone. Są ulubionym przysmakiem Ansema.

OpowieśćEdytuj

Kingdom Hearts Birth By SleepEdytuj

W Reconnect. Kingdom Hearts Ansem the Wise oraz Ienzo zostali pokazani jedząc lody podczas przechadzki w zamku w Radiant Garden. Axel, Roxas i Xion także zostali pokazania razem jedząc lody na Wieży Zegarowej w Twilight Town. Podczas napisów końcowych Lea kupował dwa Słodko-Słone Lody od Wujka Scrooge'a i dał jeden Isie.

Kingdom Hearts 358/2 DaysEdytuj

W Kingdom Hearts 358/2 Days Axel i Roxas spędzali każde popołudnie na jedzeniu lodów. Spotykali się codziennie po ukończeniu misjii na Wieży Zegarowej w Twilight Town. Kiedy Axel wyruszył na swoją misję do Castle Oblicion, Roxas zaprosił Xion do wspólnego jedzenia lodów. Wkrótce cała trójka po każdej misjii jadła razem Słodko-Słone Lody.
Roxas xion axel.jpg

Axel, Roxas i Xion jedzący Morsko-Słone Lody

Niektóre z lodów mają na patykach napis WINNER (zwycięzca). Taki patyk pozwala na wymianę na loda. Axel powiadomił o nich Roxasa w późniejszych spotkaniach, tyle że blondyn miał już swój "zwycięski" patyk - zachował to jednak w tajemnicy. Później, gdy opuszczał Organizację, ofiarował go Axelowi jako dar pożegnalny.

Kingdom Hearts IIEdytuj

Hayner, Pence i Olette także jedli razem Słodko-Słone Lody. DiZ, tworząc Sztuczne Twilight Town, stworzył także alternatywne wersje tej trójki, by mogli się przyjaźnić z Roxasem. Sztuczne trio i Roxas także często jedli razem lody. Kiedy Riku ukradł Roxasowi komputerowy woreczek z pieniędzmi Olette, spytał DiZ'a co z nimi zrobią, a ten zażartował: "Zawsze możemy kupić trochę Słodko-Słonych Lodów". Kiedy Sora przybył do Hollow Bastion, ujrzał Scrooge'a, próbującego odtworzyć smak Słodko-Słonych Lodów w swoim sklepiku. Podczas kolejnych wizyt w mieście, w końcu mu się to udaje. Riku zostawił w pudełku jeden Słodko-Słony Lód oraz zdjęcie Roxasa i jego paczki, jako wskazówkę dla Sory. Donald bardzo polubił lody, a Sora podczas kolejnej wizyty w Twilight Town powiedział: "On je zjadł". Ansem the Wise uwielbiał Słodko-Słone Lody - bardzo często je jadł oraz uzył ich nazwy jako hasła do swego komputera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki