Munny.png

Munny w Kingdom Hearts oraz Re:coded.

Munny (マニー Manī) to waluta w serii "Kingdom Hearts". Używane jest w większości gier - jedynie w Kingdom  Hearts:Chain of Memories i Kingdom Hearts 358/2 Days zastępują je Punkty Moogle oraz Punkty Serc. W Kingdom Hearts 358/2 Days Munny potrzebne jest jedynie do syntezy przedmiotów.

Nazwa "Munny" to inna forma wypowiadania angielskiego słowa "Money" (Pieniądze).

MunnyKH2.png

Munny w KH2

Zdobycie Munny jest bardzo proste, gdyż wypada ono z każdego wroga po jego pokonaniu, z wyjątkiem bossów oraz Nobodies w Kingdom Hearts II. Możne je również zdobyć ze Znaczków Trójcy w Kingdom Hearts, wygywając w grze z Nobody'm Hazardzistą lub sprzedając przedmioty w sklepie.

Sora może również stracić pieniądze jeśli poślizgnie się na skórce od banana Bezserciaka Bouncywild, jednak można je pozbierać, o ile gracz będzie wystarczająco szybki.

OpowieśćEdytuj

Poza funkcją w samym gameplayu gier, Munny odgrywa również dość ważną rolę w Kingdom Hearts II. Gdy Roxas, przebywając w Wirtualnym Twilight Town, postanowił wybrać się wraz z przyjaciółmi na plażę, pojawił się Riku, który ukradł mu woreczek z pieniędzmi przeznaczonymi na kupo bieltów, by udaremnić mu wycieczkę, gdyż Ansem nie zaprogramował plaży.

Ów worek z Munny zostaje później przekazany Sorze przez Króla, jednak jest to Kluczowy Przedmiot, a więc pieniądze w nim zawarte nie mogą zostać użyte.

TrofeaEdytuj

Kingdom Hearts Birth by SleepEdytuj

IntheMunny.png

In the Munny

W grze pojawia się trofeum In the Munny. By je zdobyć należy uzyskac w grze co najmniej 33,333 Munny.

Więcej z Fandomu