FANDOM

Naminē to "nobody" Kairi , która ma moc zmieniania wspomnień Sory i osobom jemu bliskim. Pojawia się w Kingdom Hearts: Chain of Memories, Kingdom Hearts 358/2 days, Kingdom Hearts II, Kingdom Hearts coded i w Kingdom Hearts Dream Drop Distance. Posiada wspomnienia Kairi.

Kingdom HeartsEdytuj

Gdy Sora używa Keyblada Ansema aby uwolnić Sercę Kairi oraz innych księżniczek czystego serca rodzi się Naminē w Castle Oblivion ,którą znajduję Organization XIII.

Kingdom Hearts Chain of MemoriesEdytuj

Gdy Sora zmierza do Castle Oblivion Naminē jest zmuszona przez Marluxie i Larxene aby zmieniała wspomnienia Sory pod groźba zamknięcia w zamku na zawsze. Powoli usuwa wspomnienia Sory i jego przyjaciół, zapominają o osobach i wydarzeniach. Sora zauważa ,że Naminē jest dla niego bardzo ważna. Uważa ,że jest jego przyjaciółką o której zapomniał lecz nie spotkał jej wcześniej. Pod wpływem Larxene wypowiada jej imię. Wcześniej nie mógł sobie przypomnieć kim była Marluxia zmusza Sorę by poddał się manipulacji tak aby Sora stał się marionetką pod kontrolą Naminē, pozwalając Marluxia obalić lidera Organizacji XIII - Xemnasa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki