FANDOM

250.png
"What are you talking about? I am me! Nobody else!"
—Roxas do Riku w Memory's Skyscraper

Roxas, the Key of Destiny (めぐりあう鍵 Meguriau Kagi?, lit Serendipitous Key) – Nobody Sory oraz nr XIII w Organizacji XIII. Podobnie jak Namine, został on stworzony, gdy Sora dał swoje serce by przywrócić Kairi. Choć serce Sory niedługo powróciło do Sory. Roxas nadal istniał, nieświadomy egzystencji Sory, przez więszość swojego życia. Posiada, jak Sora, zdolność korzystania z Keyblade oraz moc światła, którą używa bezpośrednio na promienie słoneczne, które uderzają z wielką mocą w przeciwnika. Roxas należał do Organizacji XIII przez 358 dni. Potem pokonał go Riku przy czym stracił pamięć. Jego najlepszymi przyjaciółmi byli Axel (nr. VIII w organizacji) i Xion (nr. XIV w organizacji). Roxas pojawił się w dwóch grach : Kingdom Hearts II i Kingdom Hearts 358/2 days.

Kingdom Hearts IIEdytuj

 Akcja gry Kingdom Hearts II następuje odrazu po przegranej Roxasa w walce z Riku. Mieszka on w mieście Twilight Town z jego przyjaciółmi: Haynerem, Pencem i Olette.

Kingdom Hearts 358/2 daysEdytuj

 Gra zaczyna się po wydarzeniach z pierwszej cześci Kingdom Hearts i podczas trawania Chains of Memories. Roxas to 13 z organizacji 13. Zdobywa on serca dla Organizacji 13 aby wypełnić Kingdom Hearts. W tej cześci serii gier jest on głównym bohaterem. Ma przyjaciół Xion i Axela. Historia w tej części jest najczarniejszą w całej grze.

CiekawostkiEdytuj

  • Roxas jest Nobody Sory a Namine Kairi to możę oznaczać dlaczego Roxas i Namine są dla siebie bliscy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki