Summon to przywoływanie towarzyszy aby nam pomogli w walce. Występuję w Kingdom Hearts, Kingdom Hearts: Chain of Memories oraz w Kingdom Hearts II a w Kingdom Hearts Birth by Sleep zastąpiono to D-Link. W Kingdom Hearts I można było dostać summon za danie specjalnego bloku Fairy Godmother (dobra wróżka w Kopicuszku) w Merlin Study w Traverse Town zabiera on tylko magie, W Kingdom Hearts: Chain of Memories są specjalne summon karty a w Kingdom Hearts II są w naszych komendach i możemy je znaleźć zabiera on paski drive.

Kingdom Hearts IEdytuj

Lista summonów (w kolejności możliwości zdobycia)Edytuj

Aby otrzymać summon trzeba dać summon gem Fairy Godmother w Traverse Town w Merlin Study!

  1. Simba - można ją zdobyć od Leona po ukończeniu drugiej wizyty w Traverse Town (w czasie drugiej wizyty walczymy z tym samym bossem z którym walczyliśmy w pierwszej). Przytrzymując przycisk można wyznaczyć ile Simba będzie dawał okrzyk, który pokonuję wrogów. Po wyznaczeniu trzeba kliknąć X. Jednak gdy ktoś nas uderzy musimy przycisnąć od nowa.
  2. Bambi - po ukończeniu pierwszej mini-gierki w 100 Acre Wood. Jest on przydatny z racji tego ,że zabiera mało MP a obdarowuję nas nim skacząc, dzięki czemu możemy włączyć lepsze summony.
  3. Genie - po zamknięciu Keyhola w Agrabahu Genie pomaga nam w walce. Trzeba namierzyć wroga a potem strzela on z palców co atakuję przeciwników. Ataki Genie nie zabierają odrazu punktów życia przeciwników ale po chwili.
  4. Dumbo - można go zdobyć w Monstro ,dzięki umiejętności High Jump uzyskanej dzięki Gepetto. Sora zmieniejsza się i skacze na grzbiet Dumbo po czym steruję nim. Dumbo strzela promieniem wody ,który zadaję obrażenia.
  5. Tinkel Bell - po zamknięciu Keyhole w Neverland zyskujemy jej summon. Jest najbardziej praktycznym summon ,ponieważ leczy Sore i jego kompanie oraz może oddać swoję życie aby uratować Sorę gdy ma bardzo mało hp.
  6. Mushu - po walce z Maleficent otrzymuję jego summon. Mushu pojawia się na głowie Sory i wystrzeliwuję ogień.

MechanikaEdytuj

W Kingdom Hearts możemy za MP przywołać summony. Nie można ich levelować ani polepszać.

Kingdom Hearts Chain of MemoriesEdytuj

W Kingdom Hearts Chain of Memories jest podobnie jednak tu mamy dodatkowy summon.

Lista card summonówEdytuj

  1. Simba -  ukończyć turinal w Traverse Town. Simba podobnie jak w KH ryczy w zależności ile kart weźmiemy i nie możemy ustawić z jaką mocą.
  2. Cloud - ukończenie Olympius Coloseum Room of Truth. Cloud wykonuję 2 ataki mieczem, gdy wybierzemy 2 karty wykonuję Cross-slash, a gdy 3 Omnislash.
  3. Genie - ukończenie Agrabah Room of Truth. Genie używa Thundara, Gravira albo Stopra.
  4. Bambi - ukończenie 100 Acre Wood. Tym razem dropi kulki zdrowia jednak musimy klikać by to robiła więc jest to najmniej praktyczny summon.
  5. Dumbo - ukończyć Monstro Room of Truth. Podobnie jak w KH wystrzeliwuję on wodę.
  6. Tinker Bell - ukończenie Neverland Room of Truth. Niestety musimy aby nas leczył dzwoneczek przyciskać przycisk.
  7. Mushu - w skrzyni w 1st Hollow Bastion Reward. Trzeba również przyciskać by odpalił ogień.

MechanikaEdytuj

Nic nie zabiera. Nie możemy levelować ani polepszać.

Kingdom Hearts IIEdytuj

Lista summonówEdytuj

  1. Chicken Little - otrzymujemy po rozmowie z Merlinem o książce Puchatka. Wystrzeliwujesz piłki tenisowo albo płonące pociski.
  2. Genie - po pierwszej wizycie w Agrabahu. Ma on 4 formy ataków takich jak formy drive. W Valor atakuję mocno, w Windows atakuję pociskami, w Master lata i atakuję, a w Final zatrzymuję czas i atakuję rękami. Ponadto ma pałkę ,na której ma lampę.
  3. Stich - w drugiej wizycie w Hollow Bastion w Ansem Study znajdujęmy skrzynie z jego summonem. Możemy grać na ukulele i atakować tym przeciwnika.
  4. Peter Pan - w drugiej wizycie w Port Royal w Ship Graveyard w skrzyni. Peter atakuję po czym pojawiają się zdjęcia z ostatniego pobytu tam w Kingdom Hearts.

MechanikaEdytuj

Summony zabierają paski drive'a. Możemy je levelować przez co będą dłużej używane.

CiekawostkiEdytuj

  • Najlepiej levelować w Underworld ,ponieważ jest tam niedaleko Underdrome gdzie możemy wchodzić w Cerberus Cup i wychodzić dzięki czemu dostajemy pełny pasek drive'a. Działa on w Kingdom Hearts II jak i w Kingdom Hearts II Final Mix.

Więcej z Fandomu