FANDOM

Sweet memories.png

Sweet Memories (jap. スウィートメモリーSuwīto Memorī, "Słodkie Wspomnienie"), czyli Słodkie Wspomnienia, to jeden z keyblade'ów występujących w Kingdom Hearts II . Zdobywa się go po przejściu Stumilowego lasu.

NabycieEdytuj

Nabycie Słodkich Wspomnień jest możliwe po ukończeniu mini-gierki "Straszna Jaskinia" w Stumilowym Lesie. Niezbędna jest do tego jedna z Wyrwanych Stron, a nie można jej znaleźć przed końcówka gry, a więc zdobycie keyblade'a nie jest wcześniej możliwe. Dodatkowo po ukończeniu książki Sora zdobywa Orichalcum+.

WyglądEdytuj

Słodkie Wspomnienia nawiązują do wyglądu Stumilowego Lasu i zawierają różne jego elementy. Rękojeścią jest dzbanek oblany miodkiem. Ostrze to pień drzewa z gałęzią, na której jest zawieszone pszczele gniazdo. Keychainem jest Miodna Pszczółka.

W walceEdytuj

Sweet Memories to najsłabszy keyblade w grze, przydaje się jednak do nabijania poziomu w Valor Form - nie zabija szybko przeciwnika, co pozwala na większą ilość zadanych ciosów. Umiejętność którą posiada ten keyblade jest Lucky Lucky. Jest to umiejętność przydatna podczas poszukiwania składników do syntezy.

W Kingdom Hearts II Final Mix Słodkie Wspomnienia do bardzo przydatny keyblade przy nabijaniu poziomu Master Form . Zawiera umiejętność Drive Converter, która zmienia większość Munny w kulki Drive.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki