Znaki Trinity
TrinityMarkSpot

Sora znajduje niebieskie Trinity w Traverse Town

Trinity – specjalna zdolność wprowadzona w Kingdom Hearts. Reprezentuje ją symbol złożony z trzech serc połączonych kołem. W pewnym stopniu gości także w grach Kingdom Hearts: Chain of Memories i Kingdom Hearts II.

Gdy Sora, Donald i Goofy znajdą się na symbolu, a gracz naciśnie przycisk, wykonają akcję adekwatną do koloru Trinity. Dzięki nim drużyna może odkryć nowe ścieżki lub zdobyć rzadkie łupy. W sumie jest pięć kolorów Trinity, których można nauczyć się w czasie rozgrywki.

Warto zauważyć, że komenda „Trinity” zadziała tylko wtedy, gdy w drużynie znajdą się najbliżsi sobie Sora, Donald i Goofy.

Znaki Trinity są konieczne do uzupełnienia Jiminy's Journal i postępów w fabule. Nie trzeba znajdować i aktywować każdego z nich, by przejść grę czy odblokować bonusowe zakończenie. Poza tym, do każdego można wrócić.

Zdolności Trinity Edytuj

Znak Trinity (niebieski) KHTrinity JumpEdytuj

Trinity Jump (トリニティジャンプ Toriniti Janpu), czyli pierwszego i najczęstszego znaku w grze, gracz uczy się po pokonaniu bossa Guard Armor w Traverse Town. Symbolizują go niebieskie znaki. Sora, Donald i Goofy podskakują na podłodze, potrząsając skarbem wypuszczonym gdzieś powyżej lub osiągając wyższe stopnie.

Znak Trinity (czerwony) KHTrinity ChargeEdytuj

Do uzupełnienia…

Znak Trinity (zielony) KHTrinity LadderEdytuj

Do uzupełnienia…

Znak Trinity (żółty) KHTrinity PushEdytuj

Do uzupełnienia…

Znak Trinity (biały) KHTrinity DetectEdytuj

Do uzupełnienia…

Limit TrinityTrinity LimitEdytuj

Do uzupełnienia…