FANDOM

Valor Form
Valor Form.jpg

Valor Form

jap. ブレイヴフォーム
Debiut w grze Kingdom Hearts II
Jak zdobyć: Spotkanie z Florą, Hortensją i Niezabudką
Pochłaniane paski Drive'a 3
Zdobywanie doświadczenia Każde uderzenie w przeciwnika to jeden punkt
Umiejętność Wysoki skok
Z drużyny odchodzi: Goofy

Valor Form (jap.ブレイヴフォーム, "Forma odwagi") to pierwszy otrzymany drive w Kingdom Hearts II. Otrzymujemy go po pierwszej wizycie w wieży Yen Sida i zmianie ubioru Sory. Podczas trwania tego drive'u z drużyny odchodzi Goofy. Valor Form pozwala na używanie dwóch keyblade'ów jednocześnie - na początku są to Kingdom Key i Star Seeker. Drive ten skupia swą siłę na ataku, używanie magii jest niemożliwe. Jest to jeden z najszybszych drive'ów, przewyższa go jedynie Final Form ze swoją umiejętnością latania.

LevelowanieEdytuj

Valor Form to bardzo łatwy do levelowania drive. Punkty doświadczenia są tu zdobywane za każde uderzenie przeciwnika. Najlepiej levelować go na Bossach - mają dużo HP, więc z pewnością przyjma dużo uderzeń Sory. Dzięki levelowaniu tego drive'a zdobywasz umiejętność High Jump - wysoki skok. Pozwala skakać na większe wysokości, jak mówi sama nazwa. Do Valor Form najlepiej jest założyć słabe keyblade'y. Dzięki temu więcej razy uderzysz przeciwnika, zanim zostanie pokonany.

Opis w lustrzeEdytuj

Lustro w wieży Yen Sida opisuje tego drive'a w taki sposób: "An image of you utilizing your strength to it's fullest flows into your mind."

WyglądEdytuj

Valor Form zmienia kolor ubrań Sory na czerwony z fleur-de-lis na nogawkach. W tej formie Sora potrafi używać dwóch keyblede'ów. Jego ręce lśnią czerwonym blaskiem i elektrycznymi impulsami.

  • Halloween Town - Maska Sory zmienia się w maskę diabła, nieco przypominającą maskę Loka.
  • Timeless River - Ikonka przy pasku HP Sory nabiera czerwonego odcienia.
  • Christmas Town - Czerwony fleur-de-lis pojawia się na czapce Sory i na jego plecach.
  • Space Paranoids - Linie Sory przybierają czerwony kolor, przypomina wtedy Sarka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki