FANDOM

Vanitas jest antagonistą gry Kingdom Hearts Birth by Sleep . Występuję on jeszcze w Kingdom Hearts Dream Drop Distance obok Young Xehnorta.

Kingdom Hearts Birth by Sleep Edytuj

Vanitas powstał z serca Ventusa, który został pokonany przez Neonshadows. Master Xehnort postanowił stworzył z ciemnej strony Ventusa stworzył Vanitasa. Jednak Vanitas był zbyt silny i Ventus zaczął umierać. Wtedy Master Xehnort zabrał go do swojego brata Master Eraquesa.Vanitas podążał za bohaterami. Walczy z Ventusem w Keyblade Graveyard (Badlans). Gdy już go prawie zabija ratuje go King Mickey ,który nie był wtedy Keyblade Masterem. Po walce z nim on ucieka w ciemnym korytarzu. W Radiant Garden bohaterowie poznają jego prawdziwe imię. Aqua ,która miała już polecieć do innych światów walczy z Vanitasem, który odszedł po walcę. Następnie widzimy go gdy King Mickey spotyka go. Później w Neverland walczy ponownie z nim Aquą. Ventus ,którego teleportował Terra na Destiny Islands spotkał tam Vanitasa ,który wyjawia jak on został stworzony oraz mówi gdzie są jego przyjaciele. Następnie walczy on z Terrą na szczycie w Keyblade Graveyard razem z Master Xehnortem, który daję mu zadanie zabić Aquę i Ventusa. Skacząc z góry atakuję Aquę ,która zemdlała. Chce ją zabić ale nie pozwala na to Ventus przez co walczy z nim. Vanitas wyjawia mu ,że Unversed są jego emocjami a potem łączy się z nim i pyta czy pomoże mu stworzyć x-blade. Ten odmawia i walczą w jego sercu. W tym samym czasie Aqua jest uratowana przez King Mickey ,który walczy z Vanitasem ,który łączać się z Ventusem dostał jego ciało. Po walce z Aquą niepełny x-blade niszczy się a Vanitas ginie. Jednocześnie Ventus pokonuję Vanitasa.

Kingdom Hearts Dream Drop Distance Edytuj

W scenariuszu Sory obok Young Xehnorta ,w świecie La Cité des Cloches czyli świecie Dzwonnika z Notre Dame, widzimy Vanitasa u jego boku.

Osobowość Edytuj

Najlepszym dowodem jego emocji są nazwy Unversed np. flood czyli po polsku huragan. Był tajemniczy. Jego twarz wyglądała jak twarz Sory jednak z pewnymi szczegółami ; jego włosy były kruczoczarne oraz miał złote oczy - symbol Seekers of Darkness.

Ciekawostki Edytuj

  • Swój wygląd zawdzięcza Sorze ,ponieważ Vanitas był stworzony z serca Ventusa a Ventus na początku odrodził się po bitwie z Neoshadows dzięki Sorze ,który mu pomógł; wtedy Sora się narodził.
  • Jest on Seekers of Darkness

Więcej z Fandomu

Losowa wiki